Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Saturday, November 9, 2013

BATU SULAIMAN


Batu Sulaiman

Batu Sulaiman mampu memancarkan energi positif yang sangat kuat. Tidak berani mengatakan bahawa batu Sulaiman ini mengandung energi yang paling kuat dan sebanding dengan batu cincin milik Nabi Sulaiman. Namun begitu, Batu Sulaiman ini merupakan hasil usaha mengambil berkah yang sangat serius dari kesaktian batu Cincin Nabi Sulaiman. Untuk memperoleh pancaran energi yang maksima dalam proses sesuatu diperlukan waktu yang lama dengan riyadhoh, wirid serta doa-doa khusus.

Batu Sulaiman mempunyai khasiat dalam bidang perlindungan, menundukkan jin, anti sihir, melancarkan peredaran darah, pembuka pintu rezeki, kekayaan, kemakmuran, kecerdasan fizikal dan mental, keyakinan diri dan kewibawaan. Ia amat sesuai untuk siapa pun, khususnya pengusaha, bos, guru, mahasiswa, pemerintah, peniaga dan petani.

Dimaharkan rm80

No comments: