Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Tuesday, January 21, 2014

PAKU DEMAK BESI KUNING

PAKU DEMAK BESI KUNING BERKHALIMAH

Paku demak ini berguna kalau diletakkan atau dipakukan di pintu rumah untuk melindungi diri dari marabahaya seperti pencuri/perompak, penipu, santau, dengkian manusia dan pelbagai lagi. Khasiat pada pengamal perubatan tradisional mereka arif tentang penggunaan paku demak ini dan kebiasaannya mereka tidak dedahkan yang mereka menggunakannya. Ianya juga boleh diletakkan di dalam kenderaan untuk diselamatkan dari kecelakaan dengan izin ALLAH. Ada juga diletakkan di dalam laci atau tempat simpan wang untuk berniaga supaya tidak mengalami kerugian dan mendapat keuntungan yang lumayan dan lebih penting kita harus percaya kepada ALLAH SWT.

KHASIAT TERTINGGI AMPUH
PENGGERUN
PENUNDUK
PENGARUH
PENDINDING

PAGAR RUMAH
KEWIBAWAAN

PAKU INI TELAH DI WAFAQKAN DAN DI ZIKIRKAN MENAMBAH KEKUATANNYA. INSYAALLAH.

PANTANG LARANG UNTUK ITEM INI TIDAK MEMERLUKAN KITA MELAKUKAN PERKARA YG LUAR BIASA ATAU PUN MENGARUT. SEGALA KHASIAT HANYA DATANG DARI YG MAHA ESA.


1. Paku besi kuning berkhalimah 2inci (melekat kuat pada megnet) - 1 set rm120
2. Paku besi kuning berkhalimah 2.5inci(ada daya tarikan mengnet)- 1 set rm80
3. Paku besi kuning berkhalimah besar 4.5inci (ada daya tarikan megnet) - 1 set rm150

Penebus ada diberi tahu cara penggunaannya sebegai pagar kawasan @ rumah.

No comments: