Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Sunday, April 6, 2014

MINYAK PENGASIH SERI YUSOF


MINYAK PENGASIH SERI YUSOF

Assalamualaikum semua. kepada peminat-peminat minyak pengasih saya ingin berkongsi minyak pengasih seri yusuf kesannya insya allah, perempuan yang melihat diri kita tertarik dan sukar melupakan wajah kita (gila bayang).Minyak ini pernah saya gunakan membantu makcik saya yg diputuskan oleh kekasihnya. kesannya, kekasihnya kembali menjalin hubungannya dengan mak cik saya setelah menggunakan minyak yg telah saya ritual. 
Minyak ini menggunakan kelebihan dari
-bismillahirrahmanirrahim 
-selawat 
-ayat empat surah yusuf 
-zikir-zikir khas

cara penggunaannya cukup di calit sedikit di antara dua alis mata.. lakukan setiap hari. lebih afdal kalau setiap hari di baca bismillahirrahmanirrahim 84 kali sebelum memakainya. selain itu minyak pengasih yg saya beritahu di sini juga merupakan susuk ghaib tanpa menggunakan emas, ataupun berlian. 

DIMAHARKAN RM455.55. 
p/s: Semua atas izin Allah. Kita hanya ikhtiar dan meminjam ilmu yang diturunkan.
(kos penghantaran seluruh semenanjung Malaysia rm6 dan Sabah Sarawak rm10)

No comments: