Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Monday, January 5, 2015

GELANG GAHARU GRED A


(KOD : TE 18)

GELANG GAHARU GRED A

Gaharu adalah substansi aromatic yang berupa gumpalan berwarna coklat muda sampai hitam yang terdapat diantara sel-sel kayu. Tanaman yang bisa menghasilkan gaharu ini disebut dengan pohon gaharu. Pohon gaharu ini bisa dijumpai di berbagai wilayah di Asia seperti di daerah India, Laos, Brunei, Vietnam,Malaysia,dan Indonesia. 
Rahsia Terhebat yang terbongkar berkaitan dengan Gaharu kurniaan dari Allah s.w.t untuk kegunaan manusia sejagat tetapi hanya digunakan oleh orang Arab 100% penggunaanya dan bukan orang melayu...kenapa ? Sebab tidak diberitahu ...kenapa orang Arab sanggup beli kayu Gaharu sampai harga RM100 ribu sekilo..? kemudian Gaharu tersebut mereka bakar atau wasapkan dengan api/haba....atau mereka proses dan memakainya.......sebab mereka tahu tentang kelebihan dan khasiat keutamaan Gaharu..dari segi khasiat perubatan dan aspek kerohanian.....( Gaharu yang diwasap akan menjana energi positif disekeliling pemakai sekaligus mencetuskan ion atau aura pemikat sama ada untuk memikat pasangan (ketahanan seks & tenaga )...atau untuk menarik wang atau rezeki sebagai asbab/penyebab.

FUNGSI GAHARU

1.Menyihatkan badan - Kegunaan mandian untuk kesihatan kulit dan rambut.
2.Menghilangkan tekanan - mengurangkan dan melegakan stress atau sebagai aromatheraphy serta membantu merubah sikap keperibadian.
3.Melancarkan peredaran darah - dapat menyihatkan badan serta kestabilan hormone.
4.Memberi keyakinan diri - senang didampingi dan berkomunikasi. Mengawal kemarahan.
5.Menghilangkan rasa lesu - menambahkan ketenangan serta merehatkan fikiran, dengan kata lain member ketenangan zahir dan batin.
6.Membantu mencegaskan minda dan IQ- member kesegaran berfikir, menguatkan daya fikiran serta membantu menjadi bijak dan pintar.
7.Anti-cancer
8. Ketahanan seks dan tenaga (lebih efektif dari Tongkat Ali)
9. Mudah didampingi oleh makhluk ghaib
10.Pendinding dari seberang gangguan ghaib

-Berat setiap 1 utas lebih kurang 30gram
-Stok hanya ada 5 utas sahaja

DIMAHARKAN RM160

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084


SOLD

1 comment:

Nur haura afeeya said...
This comment has been removed by the author.