Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Wednesday, January 13, 2016

BATU SABUN BUNIAN @ GELIGA BULUH


SOLD


SOLD



(KOD BP 104)

Batu Sabun Bunian / Geliga buluh /Tok Wali / Batu Tabasheer / Serpentinite

Batu sabun bunian ini adalah Batu tok wali dan Batu tabasheer. Composisi mineral di dalam batu ini adalah Magnesium Silicate , antigorites, chrysotile and lizardite. Chemical formula bagi batu ini adalah M3T2O5(OH)4, M = magnesium (Mg), ferrous iron (Fe2+), ferric iron (Fe3+), aluminum (Al), nickel (Ni), manganese (Mn), cobalt (Co), chromium (Cr), zinc (Zn), or lithium (Li); and T=silicon (Si), Al, Fe3+, or boron (B). Ia bersifat alkali. Dalam bumi, character batu ini boleh dikenal pasti melalui kondisi physicalnya yang licin, kilatan seperti cromate dan agak poros (hardness scale antara 2 hingga 5 Mohs) serta warnanya dalam gabungan putih, hijau, kuning, kemerahan, kebiruan dan hitam.

INSYAALLAH DIA BERKHASIAT
1) Mengstabilkan Aura Diri - Imbangan antara Positive dan negetive Energy badan
2) Rawatan alternative secara alami bagi penyakit berkaitan lebihan Acid badan seperti sengal sengal tulang, Gaut, Migrane, Sengugut, Masalah dalaman perut, paru-paru.
3) Pemangkin Detox badan dan peningkatan kesegaran tubuh badan - (Najis akan menjadi hitam hasil pembuangan toksik dalam badan insyallah)
4) Diabetes - Kencing manis - (kandungan Gula menurun dan stabil selepas terapi pemakaian batu selama lebih 3 bulan)
5) Penyakit berkenaan kitaran haid yang tidak seimbang ( menstrual isues)

CARA GUNA
-Batu ini dipakai pada tubuh dan menyentuh kulit samada dalam bentuk permata Loket ataupun Cincin.
- Minum air randamanya mengikit situasi

BERMINAT BOLEH PILIH DAN PM


*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: