Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Thursday, July 14, 2016

MINYAK PENGASIH SENDUDUK PUTIH


(KOD : MI 47)

MINYAK PENGASIH SENDUDUK PUTIH
                    
Minyak Pengasih Senduduk putih telah diproses menggunakan Bunga senduduk putih dan buluh perindu dari Gunung Ledang. Minyak ini siap dibuat pengisian dan ditapakan selama 41 hari. Minyak ini telah disolat hajat serta dibacakan ayat-ayat terdapat dalam al-quran dan zikir-zikir khas. Insyaallah ia tidak ada unsur-unsur syirik.

Kegunaan minyak pengasih senduduk putih
- Menghancurkan sihir yang dikirim melalui angin atau perantaraan.
- Pendinding diri dari gangguan ghaib
- Menenangkan hysteria
- Pelaris untuk diri,kedai ataupun pejabat dan juga rumah.Amat sesuai untuk mereka yang berniaga dan berjihrah diperantauan.
- Pengasih dalam masa yang sama ianya dijadikan pengasih. Kepada sesiapa yang memiliki atau menyimpannya akan dikasihi semua orang. Disayangi oleh semua lapisan masyarakat,disini akan menambahkan lagi pelaris diri. Disenangi semua orang sekeliling.
- Penyeri seri wajah dan sentiasa kelihatan tenang.
- Menyerap aura negetif dalam diri pemilik minyak. Dapat juga meningkatkan lagi aura dalam diri. Sebaiknya digunakan semasa melakukan ibadah dan berzikir
- Boleh juga digunakan untuk perubatan emosi.
- Keseimbangan emosi.
- Pemancarkan aura sejuk yg akan memancar dari wajah pemakai.
- Dapat memberi keyakinan pemakai ketika berhadapan suatu perkara penting seperti memenangi tander, memenangi kes mahkamah,mendapatkan jodoh dan lain-lain lagi.

Cara guna Minyak Pengasih senduduk putih
- Menghadap kiblat. Kedua:sapukan sedikit minyak dijari manis kanan,dan gosok dijari manis kiri serta selawat 3x dan doa"ya allah...jadikanlah minyak ini berguna kepada ku atas ikhtiar kerana mu. Sapu di Pergelangan tangan, belakang cuping telinga ,di panggal leher dan kemudian  kedua-dua jari manis tadi sapu di kedua-dua kening. Caranya:sapukan bermula dari pangkal kening hingga hujung kening 3x.kemudian jari manis kanan tadi ditekan diatas bibir 1x,dibawah bibir 1x. Amalkan 1hari 1x ataupun 2x ataupun pada masa tertentu.

Cara kegunaanya
Dibawa bersama setiap kali keluar rumah.letakan di bahagian pinggang ke atas.supaya serasi dengan diri kita.kalau amalkan selalu ,sudah cukup untuk menarik pelaris,pengasih dan penyayang.

Pantangan
- Minyak pengasih senduduk putih ini tidak boleh di langkah atau dibawa masuk tandas dan dibawa menziarah orang meninggal dunia. Jika sudah disapu tidak apa.

DIMAHARKAN RM133 UNTUK 3ML DAN RM255 UNTUK 8ML + RM10 KOS PENGHANTARAN DALAM SELURUH MALAYSIA. STOK AMAT TERHAD. POKOK SENDUDUK PUTIH HANYA AKAN BERBUNGAN 7 KUNTUM SAHAJA DALAM 1 MASA.


*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084


No comments: