Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Friday, December 16, 2016

ANAK BERTAP @ ANAK SANGGUL BUNIAN @ ANAK SANGGUL PUTERI


(KOD : SUP 91)

ANAK BERTAP @ ANAK SANGGUL BUNIAN @ ANAK SANGGUL PUTERI

Koleksi anak bertap akan membesar akan mengeluarkan anak, bergantung kepada cara penjagaan. Bukan semua orang boleh miliki. Hanya yang bertuah sahaja. Bertap ini boleh membesar dengan jagaannya. Dari asalnya kecil sebesar 2 jari ke besar dengan dia berpusar-pusar seperti lumut hidup sehingga dia mengeluarkan pusaran kecil yg padan di dalamnya dengan terhasilnya anak bertap. 1 ibu bertap mampu beranak @ mengeluarkan berpuluh-puluh anak. Mungkin beratus anak. Dengan 2 3 helai urat bertap ni, ia mampu dijadikan minyak pengasih dan pelaris paling ampuh. Boleh juga dibuat pendinding dan pelaris pada kedai-kedai. Ada bermacam-macam warna dari warna emas, putih ,hitam dan cindai.

Khasiatnya insyaallah:
Pelaris perniagaan dan pengasih,
Rambut-rambut gugur juga boleh dimasukkan ke dalam minyak untuk dijadikan minyak pelaris dan pengasihan
Keberanian
Kewibawaan
Penunduk
Mudah didekati makhluk halus
Dan lain-lain lagi

BERMINAT BOLEH PILIH YANG MANA DAN PM. MAHAR RM100 + RM10 KOS PENGHANTARAN DALAM MALAYSIA. OFFER DISEMBER 2016. LOCK 48JAM SAHAJA

CARA PENJAGAANNYA AMAT RINGKAS DAN MUDAH. IA AKAN DIBERITAHU KEPADA PENEBUS SAHAJA

p/s: Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Insyaallah. Apa Yang Baik Itu Datangnya Dari Allah SWT Dan Yang Buruk Itu Adalah Dari Kelemahan Kita Sendiri.

** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

SOLD

No comments: