Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Friday, December 8, 2017

TELUR JADI BATU @ GELIGA TELUR


(KOD : SUP 132)

TELUR JADI BATU 

Tuah ayam boleh dilihat, tuah manusia siapa tahu. Alhamdulilah dapat lagi berkongsi kebesaran Allah maha pencipta. Sangat-sangat rare. Batu yang amat unik ini didapati melalui ritual di suatu tempat di dalam gua disebuah pulau. Penjaga batu ini dari golongan siluman berwajah binatang bertubuh manusia. Ibarat ayam hitam terbang malam (masih perkara yang belum ketahui walaupun ada di depan mata). Ada juga terkandung khasiat telur yang sudah menjadi batu memang termaktub dalam kitab merong mahawangsa sebagai penguat ingatan, pemanggil semangat dan pelaris.

Cara guna : 

1) Rendam dalam air bersih dan minum- perubatan
2) Golek ditempat yang bengkak - perubatan
3) Letak ditempat simpanan duit - pelaris
4) Bawa bersama - pelaris diri, kewibawaan, pengaruh, disanjungi, disenangi, penunduk

Penjagaan sebulan sekali :
1) perlu di jemur setengah hari pada siang hari khamis
2) sambil memegang batu.benamkan kaki ke lumpur atau pasir atau tanah sehingga ke paras buku lali.
3) embunkan di pagi jumaat sehingga matahari terik.

DIMAHARKAN RM285 + KOS PENGHANTARAN

p/s: 
- Mahar tidak termasuk kos penghantaran
- Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Insyaallah. Apa Yang Baik Itu Datangnya Dari Allah SWT Dan Yang Buruk Itu Adalah Dari Kelemahan Kita Sendiri.

** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

SOLD

2 comments:

Shalji said...

Jual dengan harga berapa bos

Raiha said...

Salam, saya ada jumpa geliga seperti telur, tapi saya tak tahu apa kegunaannya, saya hanya simpan sahaja selama ini. Saya nak jual, sesiapa berminat boleh wspp di no ni nanti saya akan tunjuk gambar... 01117944225