Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Saturday, March 17, 2018

SET PELARIS AJIAN DEWA SEMAR



(KOD : WA 51)

SET PELARIS AJIAN DEWA SEMAR

Semar adalah seorang Batara Guru dalam Pewayangan yang memiliki kesaktian tinggi dan di dalam sejarah Keris Semar ini pernah di gunakan oleh pembantu Jaka Tingkir, bernama Ki Ageng Pemanahan cucu dari Ki Ageng Selo yang banyak memikat hati lawan jenis. Mendapat perhatian dan pengasihan dari banyak orang, disukai kawan maupun lawan, memancarkan Aura kharisma dan kewibawaan, pelaris dagangan, menetralkan segala gangguan makhluk ghaib, mendapat keberuntungan dalam segala bidang, dll.
Semar merupakan salah satu benda pusaka yang sangat terkenal di masyarakat Jawa sebagai pusaka kewibawaan dan pengasihan atau pelet tingkat tinggi. Semar sudah ada sejak zaman kerajaan dulu dan banyak orang yang membicarakan tentang kekuatan ghaib dari semar. Daya ghaib  ini yang sangat luar biasa dari keris semar ini membuat banyak orang berusaha untuk mendapatkannya dengan cara ritual di suatu tempat tertentu yang memiliki energi gaib yang boleh kegunaan keperluan apapun sesuai kehendak, seperti kebal, pengasihan, kedudukan dan sebagainya. 

Khasiat:
Keselamatan dari segala musibah
Dijauhkan dari fitnah orang zalim
Anti sihir
Disegani dan dimuliakan dari setiap golongan
Hajatnya akan tercapai
Unggul dalam segala perkara
Mempermudah didalam mencari rezeki
Pelaris
Disukai orang persekitaran
Penggerun dari segala makhluk
Penunduk
Sentiasa dijaga oleh khadamnya

Pantangan
Tidak boleh sombong
Jangan membuat kekacauan terhadap masyarakat dan negara
Jauhi dari segala najis

DIJUAL RM80 SETIAP SET


P/s
- TIADA BERKAIT DENGAN JIN ATAU SYAITAN
- HANYA BUKA 3 SET SAHAJA. (SIAPA AWAL DIA DAPAT)
- RM10 KOS PENGHANTARAN DALAM MALAYSIA
- TIADA YANG LEBIH BERKUASA SELAIN ALLAH. BARANG-BARANG INI SEBAGAI JALAN IKHTIAR. SEMUA ATAS IZIN ALLAH. TIADA YANG SIA-SIA CIPTAAN ALLAH PADA MAKHLUKNYA. INSYAALLAH

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: