Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Saturday, April 14, 2018

OFFER ANAK BERTAP HITAM @ SANGGUL BUNIAN HITAM


(KOD : SUP 138)

OFFER ANAK BERTAP HITAM @ SANGGUL BUNIAN HITAM

Dimaharkan 2 anak bertap dengan 1 harga. Anak bertap hitam biasa digunakan oleh pendekar-pendekar dulu supaya kelihatan unggul dan kelihatan hebat dikalangan yang lain. Pemungut-pemungut hutang juga ada menggunakannya supaya urusannya dipermudahkan. Dipercayai pemilik bertap hitam akan menjadi kebal dari fizikal dan batinnya. Waallahualah. Tiada sempadan pantangannya walaupun berbilang bangsa dan agama. Koleksi ini akan membesar dan akan mengeluarkan anak, bergantung kepada cara penjagaan. Bukan semua orang boleh milikinya terus dari alam sebelah. Hanya yang bertuah sahaja. Bertap ini boleh membesar dengan jagaannya. Dari asalnya kecil sebesar 2 jari ke besar dengan dia berpusar-pusar seperti lumut hidup sehingga dia mengeluarkan pusaran kecil yg padan di dalamnya dengan terhasilnya anak bertap. 1 ibu bertap mampu beranak @ mengeluarkan berpuluh-puluh anak. Mungkin beratus anak. Dengan 2 3 helai urat bertap ni, ia mampu dijadikan minyak pengasih dan pelaris paling ampuh. Boleh juga dibuat pendinding dan pelaris pada kedai-kedai.

Khasiatnya insyaallah:
-Pelaris perniagaan dan pengasih,
-Rambut-rambut gugur juga boleh dimasukkan ke dalam minyak untuk dijadikan minyak pelaris dan pengasihan
-Keberanian
-Kewibawaan
-Penunduk
-Mudah didekati makhluk halus
Dan lain-lain lagi

Dimaharkan 2 anak bertap dengan 1 harga. Rm120 siap penghantaran dalam Malaysia sahaja. Sy buka hanya untuk 5 set sahaja. LOCK 48 JAM .
*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: