Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Tuesday, May 29, 2018

OFFER BERTAP KAPAS EMAS @ LARA EMAS


(KOD : SUP 142)

OFFER BERTAP KAPAS EMAS @ LARA EMAS

Bertap kapas emas juga dipanggil LARA EMAS atau dipanggil BERTAP KUNYIT. Sebab warnanya seperti emas pure atau warna kunyit. Ini adalah koleksi paling rare dan sukar didapatinya. Bertap ini digunakan sebagai pelaris dan perubatan. Ia dijaga oleh 7 orang puteri dari alam BUNIAN. Penjagaanya hanya menggunakan minyak kasturi kijang atau kasturi putih. Hanya itu pesanan dari penjaganya.

Tiada sempadan pantangannya walaupun berbilang bangsa dan agama. Koleksi ini akan membesar dan akan mengeluarkan anak, bergantung kepada cara penjagaan. Bukan semua orang boleh milikinya terus dari alam sebelah. Hanya yang bertuah sahaja. Bertap kapas ini boleh membesar dengan jagaannya. Dari asalnya kecil sebesar 2 jari ke besar dengan dia berpusar-pusar seperti lumut hidup sehingga dia mengeluarkan pusaran kecil yg padan di dalamnya dengan terhasilnya anak bertap. Dengan 2 3 helai urat bertap ni, ia mampu dijadikan minyak pengasih dan pelaris paling ampuh. Boleh juga dibuat pendinding dan pelaris pada kedai-kedai.

Khasiatnya insyaallah:
-Pelaris perniagaan dan pengasih,
-Rambut-rambut gugur juga boleh dimasukkan ke dalam minyak untuk dijadikan minyak pelaris dan pengasihan
-Keberanian
-Kewibawaan
-Penunduk
-Mudah didekati makhluk halus
Dan lain-lain lagi

DIMAHARKAN RM250 SIAP PENGHANTARAN DALAM MALAYSIA. LOCK 48 JAM SAHAJA.

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084


SOLD

No comments: