Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Monday, November 11, 2013

ILMU KURSANI

ILMU BESI QURSANI (3 TINGKAT)
Ilmu ini saya dapatkan dari guru saya, di Jawa tengah Solo. Pertemuan dengan beliau tergolong unik. Tiap saya tidur setelah berzikir, saya selalu bermimpi ditemui seorang tua tetapi kulitnya masih muda dan dia tertawa terbahak-bahak. Dan itu terjadi berkali-kali sehingga saya meminta petunjuk dari Allah.
Kemudian misteri mimpi tersebut terjawab.Orang tua itu bersiul tapi di telinga saya terdengar keras sekali seakan mendebarkan isi dada saya. Lalu orang tua itu menyuruh saya mencabut lalang di depan saya, pelik.. lalang itu kuat sekali. Saya mencuba mencabut lalang yang lain, ternyata sama juga. Orang tua itu mengatakan bahawa itu adalah sebagian dari kuasa Allah.
Tidak hanya itu, orang tua itu mendemontrasikan ilmu lain. Dia berteriak sambil mengucap syair lalu menangis. Memang aneh orang tua itu.. tapi setara dengan efek yang ditimbulkan. Saya disuruh mencabut semua daun-daun di sekitar dan sekali lagi saya gagal melakukannya. Daun-daun saya tarik tetap tidak rosak dan koyak.. Subhanallah. Maka saya berguru kepada orang tua itu dan dibawa ke rumahnya. Dan ilmu besi kursani inilah merupakan salah satu ilmu yang beliau ajarkan.

Tentu saudara-saudara sudah banyak yang memahami asal mula besi kursani, jadi saya terus saja menuliskan doa atau mantra pembangkitnya. Saya hanya menuliskan doa nya hingga tingkat ke tiga, walaupun sebenarnya ilmu besi qursani sampai tingkat 9.

Kepada sesiapa yang berminat. Insyaallah saya membantu

Fidiahnya tahap 1 - Percuma/percubaan/keserasian
               tahap 2 - Rm50
               tahap 3 - Rm80

JIKA MAHU KETIGA2 TAHAP RM130

1 comment:

Azra said...

Saya ikhlas nk belajar tntg ilmu kursani ni