Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Tuesday, December 23, 2014

SET KERIS AZIMAT PELARIS BERKHADAM





SET KERIS AZIMAT PELARIS BERKHADAM 

- KERIS AZIMAT BERKHADAM 
Mempunyai sejarah tersendiri dengan mumpunyai seni keris halus dari bilah sarung dan hulu. Berasal dari MADURA. Walaupun ia kecil. Insyaallah dia mempunyai aura penarik yg kuat.

- KERIS SEMAR KUNINGAN BERKHADAM
Bentuknya seperti keris kecil, Keris ini tidak dipakai sebagai senjata perang namun lebih pada penggunaan kekuatan daya ghaib dan semangatnya. Diujudkan dari satu ritual khas permohonan penarikan ghaib.
Makna keris Semar kuning adalah : berasal dari sar yang berarti sinar ” cahaya “ jadi Semar berarti suatu yang memancarkan cahaya atau dewa cahaya, sehingga ia disebut juga nur cahya atau nur rasa yang didalam dirinya terdapat atau bersemayam Nur Muhammad, Nur Illahi atau sifat Ilahiah.Semar yang memiliki rupa dan bentuk yang samar, merupakan simbol yang bersifat Ilahiah pula dan menggambarkan ( dalam bentuk kaligrafi ) bahwa jasat Semar penuh dengan kalimat Allah.
Keris ini memiliki daya pengasihan peribadi maupun untuk umum, menambah aura daya tarik, datangnya rezeki atau penarikan rezeki, pendinding, kewibawaan dan sebagainya 

DIMAHARKAN 2 BILAH RM224

p/s: Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Insyaallah
- Penebus akan diberitahu Nama Khadam, diberi bahan dan cara penjagaannya.

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

LOCK

No comments: