Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Thursday, March 5, 2015

ROTAN TEMU RUAS


( KOD : TE 20 )

ROTAN SONSANG TEMU RUAS

(Ikhtiar elak sihir dan pelaris dagangan)
Rotan Sonsang Temu Ruas yang terbaik mempunyai fizikalnya yang lurus. Jenis kayuan mistik yang tidak kurang hebatnya dan mempunyai khasiat mistiknya yang tersendiri.Banyak lagi khasiat dan rahsianya akan tetapi hanya segelintir sahaja yang tahu akan kegunaannya. Hanya pemilik sahaja yang tahu rahsia dan merasai keistimewaannya. Untuk Menarik Bisa Dalam Badan Serta Luka-Luka Kecil.  Ada Orang Menggunakannya Untuk Penepis Rintangan, Penarik, Pelaris, Pemanis Serta Kebal. meredam niat tidak baik bertukar kepada baik, maknanya jika ada orang yang ingin menganiayai atau marah dengan kita, sebaik sahaja bertemu dengan empunya Rotan Songsang Temu Ruas, Insya Allah niat jahat dan marahnya akan menjadi reda, tawar dan bertukar baik.

ANTARA KHASIAT YANG BOLEH DIKONGSI:
Menarik bisa dan luka-luka kecil
Penarikan rezeki
Pelaris
Pemanis
Kebal darurat
Penepis pelbagai rintangan
Penunduk ilmu hitam
Pembatal santau
Membalikkan sihir atau tuju-tuhu
Keselamatan dari kecelakaan
Pendinding diri
Dijauhkan dari khianat sesama manusia
Pagar rumah
Penawar rasukan
Penghalimunan

Insyaallah Dengan Izinnya.

Tiada Penjagaan Khusus Yang Memerlukan Melakukan Perkara Yang Mengarut. Salam dan Sejahtera kepada Nabi Allah Illias A.S, Penghulu alam tumbuh-tumbuhan dan kayu-kayuan.

Penggunaan

Cukup Sekadar Digantung Di Kawasan Rumah, Premis Perniagaan, Kenderaan Atau Dibuat Kalung Leher Serta Batu Cincin.

PENGUJIAN KEASLIAN
Paling mudah rebus buluh tu dicampur dengan serbuk teh/ daun teh. Kalau palsu, tercabut la 1 ruasnya dan menampakkan paku kecil @ tanggal la gamnya.

DIMAHARKAN BUKAN RM1000 ( CEKIK DARAH). BUKAN RM500 .BUKAN RM100. TAPI HANYA RM80 SAHAJA SETIAP SATU.


*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: