Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Wednesday, September 6, 2017

JUALAN SET ANAK BERTAP @ SANGGUL BUNIAN


(KOD : SUP 121)

JUALAN SET  ANAK BERTAP @ SANGGUL BUNIAN

-ANAK BERTAP CINDAI HITAM
-MINYAK ZAFARON MERAH ASLI (3ML) 

Anak bertap ini akan membesar dan akan mengeluarkan anak, bergantung kepada cara penjagaan. Bukan semua orang boleh milikinya terus dari alam sebelah. Hanya yang bertuah sahaja. Bertap ini boleh membesar dengan jagaannya. Dari asalnya kecil sebesar 2 jari ke besar dengan dia berpusar-pusar seperti lumut hidup sehingga dia mengeluarkan pusaran kecil yg padan di dalamnya dengan terhasilnya anak bertap. 1 ibu bertap mampu beranak @ mengeluarkan berpuluh-puluh anak. Mungkin beratus anak. Dengan 2 3 helai urat bertap ni, ia mampu dijadikan minyak pengasih dan pelaris paling ampuh. Boleh juga dibuat pendinding dan pelaris pada kedai-kedai. 

Khasiatnya insyaallah:
Pelaris perniagaan dan pengasih, 
Rambut-rambut gugur juga boleh dimasukkan ke dalam minyak untuk dijadikan minyak pelaris dan pengasihan
Keberanian
Kewibawaan
Penunduk
Mudah didekati makhluk halus
Pengasihan
Bahan minyak pengasih Dan lain-lain lagi

Dimaharkan 2 barang dengan 1 harga. Rm120 . LOCK 48 JAM .

p/s: 
- Kos penghantaran RM10 dalam Malaysia
- Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Insyaallah. Apa Yang Baik Itu Datangnya Dari Allah SWT Dan Yang Buruk Itu Adalah Dari Kelemahan Kita Sendiri.
- Amalan dan penjagaan akan diberikan sebagai panduan

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: