Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Monday, December 3, 2018

JUALAN SET BATU TERPILIH


(KOD : BP 204)

JUALAN SET BATU TERPILIH


Alhamdulillah rezeki yang dikongsi bersama 2 jenis batu yang cantik. Batu zamrud dan batu kecubung air berkarang. Keduanya berunsur sejuk dan tenang bila memakainya. Insyaallah. Tiada unsur-unsur nagetif yang akan memudaratkan pemakai dan keturunannya. Telah dibuat pengisian dengan zikir-zikir khas dan doa-doa tertentu supaya bermenfaat kepada pemakai. 

KHASIAT BATU KECUBUNG AIR BERKARANG:
Pengasihan
Pelaris niaga

Pelaris diri
Mengeratkan hubungan
Dijauhkan praburuk wasangka
Kewibawaan
Penaik seri muka
Ketenangan panas baran
Perubatan

Demam panas
Maigrin

KHASIAT BATU ZAMRUD:
Emerald (Zamrud) digunakan untuk penyembuhan fizikal dan emosional iaitu mengatasi penyakit di saraf dan tidak adanya persepsi mahupun kejernihan batin.
Di Persia dan sekitarnya dikatakan bahwa “Siapa yang memiliki pesona ini akan menikmati perlindungan khusus dari Tuhan”.
Menurut legenda, Emerald (Zamrud) berfungsi menguatkan memori dari pemiliknya, mempercepat daya pikir mahupun kreativitas dan menolong untuk memprediksi masa depan.

CARA GUNA
Diikat cincin

DIMAHARKAN 1 SET RM60 UNTUK 2 BARANG

p/s :
-Kos penghantaran rm10 dalam Malaysia
-Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Tiada yang sia-sia ciptaan Allah pada makhluknya. Insyaallah

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: