Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Friday, December 14, 2018

TASBIH KHAROMAH BATU MULIA




(KOD : SUP 150)

TASBIH KHAROMAH BATU MULIA

Alhamdulillah satu lagi tasbih yang jarang-jarang dapat hasil batu dari permohonan dari alam bunian. Hanya dapat 3 utas Tasbih Kharomah Batu Mulia yang dapat dikongsi bersama kepada pelanggan-pelanggan yang meminati lebih lanjut mengenai alam bunian. Insyaallah. Setiap utas didatangi dengan tasbih kiraan 99 tidak termasuk KAF @ KEPALA TASBIH. Tasbih ini dibuat dari batu yang berkedudukan asal berjuta-juta KILOMETER jauh dibawah atas bumi. Tasbih ini adalah pemberian Kiae Solehin dari alam bunian dan telah dibuat pengisian ASMAUL USNA bagi mengistabilkan auranya setelah ditapakan dengan melalui zikir-zikir khas selama 21 hari. Insyaallah dengan Izin ALLAH setelah penebus menggunakan tasbih kharomah batu mulia ini akan didatangi oleh Kiae Solehin. Jangan rasa gentar atau was-was jika kedatangannya dengan membawa tanda kedatangannya dengan bauan bunga-bunga bersama bau kasturi. Alhamdulillah auranya sangat stabil

Sesiapa yang berakal dan faham akan Kalamullah itu, maka dapatlah kita merumuskan bahawa kewujudan barangan permohonan mistik di atas mengandungi satu kefahaman,ilmu dan rahsia yang ALLAH sampaikan kepada hamba-NYA melalui kehidupan yang lain. Apabila kita perolehi kefahaman yang Haq berdalilkan Kalamullah, maka akan terbangkitlah An-Nur Haq yang tersembunyi di dalam setiap diri yang bergelar khalifah. Melalui fahaman itu jugalah, batu volcano digabungkan dengan batu delima merah dan batu kursani emas di atas mampu diolah cara penggunaannya agar bermanfaat kepada seorang khalifah dimuka bumi.


Secara sainsnya. Batu volcano mempunyai satu medium tenaga berasaskan galian bercirikan sinergi yang dipanggil Energy Pendant . Ia berupaya menyerap tenaga tersebut kepada bio-tenaga. Bio-tenaga mampu meningkatlan aktiviti molekul-molekul air dalam organ tubuh manusia. Ini akan membawa kebaikan kepada fungsi metabolic tubuh, memperbaiki sistem peredaran darah dan seterusnya membantu mencapai fungsi penjagaan kesihatan. Disamping itu, ia dapat mengaktifkat dan meningkatkan aura yang terpendam dalam diri pemakai. Pengaliran chakra secara automatik ada mengalir secara sangan lancar. Yang marah akan di sejukkan, yang was-was akan yakin dan macam-macam lagi. 

Insyaallah memiliki khasiat alami sebagai
-Keselamatan dari alam nyata @ dari alam maya

-Perubatan dari zahir dan batin
-Ditakuti jin jahat,
-Menajamkan kepekaan mata batin

-Isteria
-Anti dari sihir, ilmu hitam dan santau
-Memiliki daya untuk menawarkan, menghilangkan hantaran ilmu hitam
-Meningkatkan @ melepas aura dalaman yang terpendam
-Penaik seri wajah
-Mempercepatkan jodoh

-Pengaliran darah menjadi stabil
-Keyakinan
-Menaikkan semangat juang
-Tidah mudah letih dan lesu
-Pengasihan
-Pelaris dagangan
-Menguat dan meningkatkan tenaga batin.
-Mendatangkan rasa kasih sayang antara hubungan
-Dihormati penduduk persekitaran
-Pengikat kasih sayang
-Memudahkan segala urusan
-Pengasihan sejagat
-Pelaris perniagaan
-Penarikan rezeki pelbagai sudut
-Penolak bala
-Pengasihan umum
-Penyeri seri wajah
-Pemanis pertuturan
-Penunduk kata-kata
-Membuka dan melancarkan chakra
-Digunakan untuk penyembuhan fizikal dan emosional iaitu mengatasi penyakit di saraf dan tidak adanya persepsi mahupun kejernihan batin.
-Menguatkan memori dari pemiliknya, mempercepat daya pikir mahupun kreativitas dan menolong untuk memprediksi masa depan.


Caraguna untuk perubatan
- Rendam separuh tasbih didalam gelas atau botol berisi air putih
- Selawat 3x
- Istifar 3x
- Fatihah 11x kepada nama pesakit
- Diniatkan dan hembus kedalam gelas atau botol menggunakan udara hidung

Penjagaan:
- Dimandikan air Zam-Zam sebulan sekali
- Bawa solat bersama sekiranya dibuat dipakai

Pantangan:
- Jangan dipindah milik kepada orang yang sombong
- Tidak boleh dibawa ketempat-tempat yang tidak baik seperti perjudian dan maksiat.
- Dibawa menziarah orang meninggal dalam masa 3 bulan pertama (Dikuatiri unsur-unsur tidak baik akan ikut pada pemilik)
- Digunakan untuk sesuatu yang dilarang

DIMAHARKAN RM388.50

p/s
- RM10 KOS PENGHANTARAN DALAM MALAYSIA

- Ada 3 utas sahaja yang ingi dimaharkan.
- Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Insyaallah. Apa Yang Baik Itu Datangnya Dari Allah SWT Dan Yang Buruk Itu Adalah Dari Kelemahan Kita Sendiri.


** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: