Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Tuesday, July 2, 2019

CINCIN BATU SERAI BIRU RAJA @ ROYAL BLUE





(KOD BP 279)

CINCIN BATU SERAI BIRU RAJA @ ROYAL BLUE

Batu serai hasil penarikan dan telah siap ikat cincin steel . batu serai biru raja antara batu serai yang paling sukar dapat. Khasiat telah diisi dengan asma Allah dan Doa-doa tertentu untuk jalan ikhtiar kehidupan mendatang.Saya berkongsi dan menjual barang ciptaan allah dan sedikit penerangan khasiat@kegunaannya .. tidak menjual kelebihan atau keindahannya kerana itu milik allah dia yg mengetahui siapa yg layak menerimanya .janji allah itu pasti dan tak pernah salah alamat.  Dengan Khasiat multifungsi harap dapat kebaikan kepada penebus. INSYAALLAH.

Cara nak tahu dia batu serai asli  – biasan cahaya melalui batu ini akan membentuk warna pelangi (rainbow).
Khasiat Batu Serai 
- Seperti Crystal, digunakan untuk berbagai penyembuhan.
- membantu seseorang untuk berdamai dengan dirinya sendiri dan mengatasi perasaan negatif atau rasa frustasi serta meningkatkan perilaku positif.
- membuat pemakainya lebih bijaksana, terhormat dan kaya.Hilangnya cahaya/kilau dari sebuah Zircon dikatakan memperingatkan akan adanya bahaya bagi pemiliknya.
- melancarkan pergerakan cakra dalam badan
- pelaris, pemanis, dan pengasihan

DIMAHARKAN RM70

p/s :
-Kos penghantaran rm10 dalam Malaysia
-Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Tiada yang sia-sia ciptaan Allah pada makhluknya. Insyaallah

*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

2 comments:

Chell said...

Berminat dgn batu ni

Unknown said...

Assalamualaikum wbt...saya berkenan sangat apabila terpandang batu serai biru ini.buat kali pertama hati ini tergerak ingin sangat memiliki,tidak pernah terlintas untuk membeli,tapi kali ini buat julung kali kalau diberi rezeki saya ingin membeli.