Pages

Labels

KERIS (496) BATU PERMATA (300) OFFER PILIHAN (247) SUPER (167) GOLOK (103) MINYAK (97) SET MISTIK (97) WAFAQ (88) PEDANG (48) BINATANG (44) MINYAK DAN KEMENYAN (44) TERAS (42) TRAKING NO (38) GELIGA (24) ILMU (23) SENI (18) VIDEO (2)

Friday, July 19, 2019

MINYAK PELARIS DIRI DAN PENIAGAAN



(KOD : MI 91)

MINYAK PELARIS DIRI DAN PENIAGAAN

Minyak Pelaris Diri dan Perniagaan diproses menggunakan minyak kasturi hitam, wafaq pelaris dan bulu perindu dari Gunung Ledang. Minyak ini siap dibuat pengisian dan ditapakan selama 41 hari. Minyak ini telah disolat hajat serta dibacakan ayat-ayat terdapat dalam al-quran dan zikir-zikir khas. Insyaallah ia tidak ada unsur-unsur syirik.

Kegunaan minyak 
- Menghancurkan sihir yang dikirim melalui angin atau perantaraan.
- Pendinding diri dari gangguan ghaib
- Menenangkan hysteria
- Pelaris untuk diri,kedai ataupun pejabat dan juga rumah.Amat sesuai untuk mereka yang berniaga dan berjihrah diperantauan.
- Pelanggan akan tertarik pada setiap prakataan yang diucapkan dari pemakai
-Mengaktifkan Aura pelaris dan penarikan rezeki
- Penyeri seri wajah dan sentiasa kelihatan tenang.
- Menyerap aura negetif dalam diri pemilik minyak. Dapat juga meningkatkan lagi aura pelaris dalam diri. Sebaiknya digunakan semasa melakukan ibadah dan berzikir
- Boleh juga digunakan untuk perubatan emosi.
- Keseimbangan emosi.
- Pemancarkan aura sejuk yg akan memancar dari wajah pemakai.
- Dapat memberi keyakinan pemakai ketika berhadapan suatu perkara penting seperti memenangi tander, memenangi kes mahkamah,mendapatkan jodoh dan lain-lain lagi.

Cara guna Minyak Pelaris Diri dan Perniagaan
- Menghadap kiblat. Kedua:sapukan sedikit minyak dijari manis kanan,dan gosok dijari manis kiri serta selawat 3x dan doa"ya allah...jadikanlah minyak ini berguna kepada ku atas ikhtiar kerana mu. Sapu di Pergelangan tangan, belakang cuping telinga ,di panggal leher dan kemudian kedua-dua jari manis tadi sapu di kedua-dua kening. Caranya:sapukan bermula dari pangkal kening hingga hujung kening 3x.kemudian jari manis kanan tadi ditekan diatas bibir 1x,dibawah bibir 1x. Amalkan 1 hari 1x ataupun 2x ataupun pada masa tertentu.

Cara kegunaanya
Dibawa bersama setiap kali keluar rumah. Letakan di bahagian pinggang ke atas.supaya serasi dengan diri kita.kalau amalkan selalu ,sudah cukup untuk menarik pelaris,pengasih dan penyayang.

Pantangan
- Minyak ini tidak boleh di langkah atau dibawa masuk tandas dan dibawa menziarah orang meninggal dunia. Jika sudah disapu tidak apa.

DIJUAL RM70

p/s :
-Kos penghantaran RM10 dalam Malaysia
-Tiada yang lebih berkuasa selain Allah. Barang-barang ini sebagai jalan ikhtiar. Semua atas izin Allah. Tiada yang sia-sia ciptaan Allah pada makhluknya. Insyaallah


*** Boleh hubungi terus @ SMS @ Whatapp +601112965084

No comments: